Saturday, December 20, 2008

ဇ-စ်-ည---ဇ၀က္သာမ်ိဳး မွ ညီလာခံ...

ဇ၀က္သာမ်ိဳး ၂-ပါး။ ။ အခ်ိဳ႕က်မ္းတို႔၌ ၅-ပါးရွိ၏။
(၁) အဂိၢ ယ၀ကၡယ- မီးစား ဇ၀က္သာ၊ မေဖာက္ထံုးကဲ့သို႔ခပ္ပြပြရွိသည္၊ လက္ယာလက္၀ဲ ထြက္ရပ္လမ္းဆရာတို႔အတြက္ ၎င္းမွသာအက်ိဳးကိုၿပီးေစႏိုင္၏၊
(၂) ဒက ယ၀ကၡယ- ေရစား ဇ၀က္သာ၊ အသားစဥ္းႏွင့္ ျဖဴပ်ဥ္းပ်ဥ္းရွိ၏၊ ေသြးေဆး ငန္းေဆး လ်က္စားစေသာ ဗိေႏၶာဆရာတို႔သံုးစြဲသည့္ဓာတ္တစ္မ်ိဳး၊
၎င္းကိုသံုးျခင္းေၾကာင့္ လုပ္ရတ္သမားတို႔ မည္သည့္အခါမွ် အက်ိဳးကိုမျဖစ္ေစႏိုင္ဟု သဗၺဓာတုေယာဂ သွ်တ္က်မ္း၌ဆိုထားေလၿပီ။

ဇ၀ါေရး႐ိုး ႀကိဳး ၁၀ မ်ိဳး။ ။ ပန္းေျပာက္ ပန္းႏုေရးပညာမ်ိဳး။ မံုေရြးမွတ္စုမွ။
(၁) ခ႐ု ပုခက္ႀကိဳး၊
(၂) ဘယက္ႀကိဳး၊
(၃) ေမွာ္ဖတ္ႀကိဳး၊
(၄) ငါးပတ္ခံတြင္းႀကိဳး၊
(၅) ေမွာ္သီးႀကိဳး၊
(၆) ေျမႇာ႔၀မ္းႀကိီးႀကိဳး၊
(၇) နဂါးလိမ္ႀကိဳး၊
(၈) ရာမလက္ၫႈိးႀကိဳး၊
(၉) တမုတ္ႀကိဳးဆြဲ၊
(၁၀) နန္းေျပာက္ႀကိဳး။


ဇာတ္ႀကီး ၁၀ ဖြဲ႕။ ။ ဗုဒၶအေလာင္းေတာ္ျမတ္၏ ထင္ရွားေသာဘ၀ႀကီး ဆယ္ပါး။
(၁) ေတမိယဇာတ္၊
(၂) ဇနကၠဇာတ္၊
(၃) သု၀ဏၰသွ်မ္ဇာတ္၊
(၄) ေနမိဇာတ္၊
(၅) မေဟာသဓာဇာတ္၊
(၆) ဘူရိဒတ္ဇာတ္၊
(၇) စႏၵကုမာရဇာတ္၊
(၈) နာရဒဇာတ္၊
(၉) ၀ိဓူရဇာတ္၊
(၁၀) ေ၀ႆႏၲရာဇာတ္။

ဇာနည္မ်ိဳးျပား၊ ထိုေျခာက္ပါး၊ ေက်ာ္ၾကား ကမၻာတည္။ ။ ၎င္းသ႐ုပ္ကို(အာဇာနည္မ်ား၊ မ်ိဳး၆ပါး၊ ေျဖၾကားမိန္႕ေတာ္မူ) ဟူေသာအေမး၌ ဆိုခဲ့ၿပီ။

ဇီယာမ်ိဳး ၅-ပါး။ ။ ေရွးေရး ေဆးက်မ္းစာေပမ်ား၌ စမံုစပါး၊ စမံုဖြဲ႕၊ စမံုျဖဴ၊ စမြတ္၊ ဇီယာ၊ ၎င္းငါးပါးကို ' ပဥၥဇီယာ' ဇီယာမ်ိဳးငါးပါးဟု ေရးသားၾကကုန္၏။

ဇီ၀ိတ န၀က ကလာပ္။ ။ အ၀ိနိေဗၻာဂ႐ုပ္ ၈-ခုႏွင့္ ဇီ၀ိတ႐ုပ္ ၁-ခု ေပါင္း ၉-ခု တစ္စည္းကိုေခၚသည္။

ဇီ၀ိတိေႁႏၵ ၂-ပါး။ ။ သစ္ပင္စသည္တို႔ကို မေသေအာင္ ေစာင့္ထိန္းေပးတတ္ေသာ ႐ုပ္ဇီ၀ိတိေႁႏၵ သက္ရွိသတၱ၀ါတို႔ကိုမပုပ္သိုးေအာင္ထိန္းသိမ္းေသာ နာမ္ဇီ၀ိတိေႁႏၵ။

ဇီးမ်ိဳး ၃-ပါး။ ။ ဓါတ္ေဆးတစ္မ်ိဳး။ ေရႊပုပၸါးဋီကာ၌ အက်ယ္႐ႈ။
(၁) ဘုမၼဇီး၊
(၂) အာကာသဇီး၊
(၃) ေဂၚရာဇီး ဟူ၏။

ဇံုပိုင္း ၅-ရပ္။ ။ ဇံုဟူေသာေ၀ါဟာရသည္ ေလာကဓါတ္ပထ၀ီ၀င္သင္ခန္းစာတို႔တြင္ သံုးစြဲၾကေသာအေခၚပုဒ္တည္း။၎င္း၏အဓိပၸါယ္ကား၊ 'အပူအေအး ပိုင္းျခားထားေသာအရပ္' ဟူ၏။
(၁) ေျမာက္ပိုင္းအေအးဇံု- ေျမာက္၀င္႐ိုးစြန္းပတ္လည္၌ အာတိတ္စက္၀ိုင္းအတြင္းရွိအရပ္၊
(၂) ေတာင္ပိုင္းအေအးဇံု- ေတာင္၀င္႐ိုးစြန္းပတ္လည္၌ အႏၲာတိတ္စက္၀ိုင္းအတြင္းရွိအရပ္၊
(၃) အပူပိုင္းဇံု- ဥတၱရာယာဥ္စြန္းတန္းအရပ္ႏွင့္ ဒကၡိဏယာဥ္စြန္းတန္းအၾကားရွိအရပ္၊
(၄) ေျမာက္သမဇံု- အာတိတ္စက္၀ိုင္းႏွင့္ ဥတၱရာယာဥ္စြန္းတန္းအၾကားရွိအရပ္၊
(၅) ေတာင္သမဇံု-အာတိတ္စက္၀ိုင္းႏွင့္ ဒကၡိဏယာဥ္စြန္းတန္းအၾကားရွိအရပ္။

ဇို၀္းမ်ိဳး ၃-ပါး။ ။ နတ္မ်ိဳးသံုးပါးဟူ၏။ ေဒ၀ သဒၵါမွ "ဇိုင္း"ျဖစ္လာေၾကာင္းမွတ္။
(၁) ဘုမၼေဒ၀- ဘုမၼဇိုင္း၊ေျမ၌ေနေသာနတ္မ်ိဳး၊
(၂) ႐ုကၡေဒ၀- ႐ုကၡဇို၀္း၊ သစ္ပင္၌ေနေသာနတ္မ်ိဳး၊
(၃) အာကာသေဒ၀- အာကာသဇို၀္း၊ေကာင္းကင္၌ေနေသာနတ္မ်ိဳး။

ေဇာ္ဂနီေခၚ၊ စုန္းအေက်ာ္၊ ၄-ေဘာ္အဘယ္နည္း။ ။ က်မ္းႀကီးက်မ္းခိုင္တို႔၌ကား ေဇာ္ဂနီကို 'စုန္း'ဟုမဆိုၾက။မိစၦာနတ္စိမ္းဟုသာဆိုၾက၏။ ကေ၀သာရက်မ္း၌ကား ေအာက္ပါအတိုင္း
လာေလသည္။
၁ ေဒ၀ ေဇာ္ဂနီ- ေအာက္တန္း နတ္ဆိုးနတ္ယုတ္မ်ား၊
၂ ဗ်ဂၣေဇာ္ဂနီ- က်ားႏွင့္ယွဥ္ေသာနတ္စိမ္းမ်ား၊
၃ ယကၡေဇာ္ဂနီ-ဘီလူး သရဲ ဖုတ္ ၿပိတၱာမ်ား၊
၄ ဣႏၵေဇာ္ဂနီ- ထိုထိုေဇာ္ဂနီတို႔ကို အစိုးရေသာနတ္စိမ္းမ်ား။

ေဇာ္ဂနီမ်ား၊ စုန္းမ်ိဳးျပား၊ ထင္ရွား ၆၄။ ။ သဒၵ ကမၼ ဒုမ အဘိဓါန္က်မ္း၌ ေယာဂိနီပုဒ္
အဖြင့္တြင္ ေဇာ္ဂနီေျခာက္က်ိပ္ေလးပါးႏွင့္တကြ ၎င္းတို႔ကိုအလိုရွိသလို ေစခုိင္းႏိုင္ေၾကာင္း အတတ္မႏၲယားပူေဇာ္ပသပံုမ်ားကိုပါ အစံုျပထားသည္။ အက်ယ္ ၎င္းက်မ္း၌႐ႈပါေလ။

စ်ာန္အျပား ၂-ပါး။ ။ ပဋိသမၻိဒါမဂ္။ ပါ။ ၄၁။ ႒။ ပ-အုပ္။ ၁၇၀။
(၁) အာရမၼဏူပနိဇၩာနစ်ာန္- သမထ, ဘာ၀နာ, သက္သက္ျဖစ္ေသာ ပထ၀ီကသိုဏ္း စသည္ျဖင့္ သမာပတ္ရွစ္ပါး
အထိရယူေသာစ်ာန္၊
(၂) လကၡဏူပနိဇၩာနစ်ာန္- ၀ိပႆနာသက္သက္ျဖစ္ေသာ ႐ုပ္နာမ္ဓမၼကို အနိစၥလကၡဏာျဖင့္႐ႈမွတ္၍ မဂ္, ဖိုလ္, အထိရယူေသာစ်ာန္။

စ်ာန္အျပား ၃-ပါး။ ။ ႐ူပါ၀စရ စ်ာန္ç အ႐ူပါ၀စရ စ်ာန္ မ်ိဳး၌ ပုထုဇန္ အရိယာကိုစြဲ၍ ကြဲေသာစ်ာန္မ်ိဳး ၃-ပါး၊
(၁) သမထာႏုေယာဂ ပဋိလဒၶစ်ာန္- သမထ ကမၼ႒ာန္းသက္သက္ကို အားထုတ္၍ရေသာစ်ာန္မ်ိဳး၊
(၂) မဂၢ သိဒၶစ်ာန္- မိမိ၏ဆုေတာင္းပတၳနာအေလ်ာက္ မဂ္ကိုရေရာက္သည္ႏွင့္တၿပိဳင္နက္ စ်ာန္သမာပတ္တို႔ကိုပါ အၿပီးရေသာစ်ာန္မ်ိဳး၊
(၃) ဥပပတၱိ- သိဒၶိစ်ာန္- ကာမဘံုသား စ်ာနလာဘီစုေတ၍ ျဗဟၼာ့ျပည္ေရာက္သြားေသာအခါ တမင္အားမထုတ္ရဘဲ
ျဗဳန္းကနဲထပ္၍ရေသာစ်ာန္မ်ိဳး။

စ်ာန္မ်ိဳး ၅-ပါး။ ။ ကိေလသာတရားတို႔ကို ေလာင္ၿမိဳက္ ဖုတ္ၾကည္းတတ္ေသာ သေဘာတရားငါးပါး။
(၁) ပထမစ်ာန္၊
(၂) ဒုတိယစ်ာန္၊
(၃) တတိယစ်ာန္၊
(၄) စတုတၳစ်ာန္၊
(၅) ပဥၥမစ်ာန္။

စ်ာနင္ ၅-ပါး။ ။ စ်ာန္၏အစိတ္အဂၤါမ်ားကို ဆိုသည္။
(၁) ႀကံစည္ျခင္း ၀ိတက္၊
(၂) စဥ္းစားျခင္း ၀ိစာရ၊
(၃) ႏွစ္ျခိဳက္ျခင္း ပီတိ၊
(၄) ခ်မ္းသားျခင္းသုခ၊
(၅) တည္တံ့ျခင္း ဧကဂၢတာတို႔ျဖစ္၏။

စ်ာန္ မဂ္ဖိုလ္မ်ား၊ တားျမစ္ထား၊ ၅-ပါးအႏၲရာယ္။ ။ ၎င္းသ႐ုပ္ (အႏၲရာယ္ႀကီး ၅-ပါး)၌ ဆိုခဲ့ၿပီ။

စ်ာန္ရပုဂိၢဳလ္၊ ေရာက္ေၾကာင္းဆို၊ ဘံုဖို- ၂၀ အဘယ္နည္း?။ ။ စ်ာန္ရပုဂိၢဳလ္တုိ႔ ေရာက္ေၾကာင္းဘံုကား ျဗဟၼာ- ၂၀, ပင္ျဖစ္၏။ ထိုဘံုတို႔သို႔ အမ်ားအားျဖင့္ မိန္းမဇာတ္ အျဖစ္ျဖင့္
မေရာက္ေကာင္းေခ်၊ ပုရိသခ်ည္းသာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဘံုဖို အဖိုမ်ားသာေနေသာဘံုဟုေခၚသည္။

စ်ာပနမ်ိဳး ၃-ပါး။ ။ ဖုတ္ၾကည္း သၿဂဳႋဟ္ျခင္းမ်ိဳး ၃-ပါး။
(၁) အဂိၢစ်ာပန- စၾကာမင္းႏွင့္ ဘုရား, ရဟႏၲာ, သီလ၀ႏၲ ,သမုတိသံဃာေတာ္အရွင္ျမတ္မ်ား၏အေလာင္းကို မီးျဖင့္သၿဂႋဳဟ္ရသည္။ သို႔မဟုတ္ဘဲေျမျမဳႇပ္ႏွံက မိုဃ္းေခါင္တတ္သည္။ ေရသို႔ေမွ်ာက ေရႀကီးတတ္သည္ဟု ေလာကီဆို႐ိုးရွိ၏။
(၂) ဘူမိစ်ာပန- ေျမျမႇဳပ္ႏွံျခင္း သစ္ခက္ စသည္တို႔ျဖင့္ ဖံုးအုပ္၍ထားျခင္းမ်ိဳး၊
(၃) ဥဒကစ်ာပန- ေရသို႔ႏွစ္ခ်ပစ္ေမွ်ာျခင္းမ်ိဳး။

ဥာဏ္ ၃-ပါး။ ။
(၁) သုတမယဥာဏ္- ၾကားသိဥာဏ္မ်ိဳး၊
(၂) စိႏၲာမယဥာဏ္- ၾကံစည္၍သိေသာဥာဏ္၊
(၃) ဘာ၀ိတမယဥာဏ္- သမထ, ၀ိပႆနာ, တရားတို႔ကို ပြားမ်ား၍ရေသာ ဥာဏ္ထူးဥာဏ္ျမတ္မ်ိဳး။
ေနတၱိ။ ပါ။ ၈။ ႒။ ၅၃-၌ အက်ယ္႐ႈပါ။

ဥာဏ္ေတာ္ ၁၀-ပါး။ ။ ေနတၱိ။ ပါ။ ၇၆။ ႒။ ၁၅၅ ၌ အက်ယ္႐ႈပါ။ ဘုရားသခင္၏ဥာဏ္ေတာ္အနႏၲတို႔တြင္ ထင္ရွားေသာ ဥာဏ္ေတာ္မ်ား ဒသနိပါတ္ အဂၤုတၱိဳရ္မွ။
(၁) ဌာနာ႒ာန ေကာသလႅဥာဏ္- အေၾကာင္း ဟုတ္ မဟုတ္သိေသာဥာဏ္၊
(၂) ၀ိပါကဥာဏ္- ေကာင္းက်ိဳးမေကာင္းက်ိဳးကို သိေသာဥာဏ္၊
(၃) သဗၺတၳ ဂါမိနီဥာဏ္- သတၱ၀ါတို႔ လားရာသြားရာ ကုန္ေအာင္အစံုသိေသာဥာဏ္၊
(၄) နာနာဓါတုဥာဏ္- အထူးထူးေသာ ဓါတ္တို႔ကိုသိေသာဥာဏ္၊
(၅) အဓိမုတၱိဥာဏ္- အလိုဆႏၵအားလံုးကို သိေသာဥာဏ္၊
(၆) ဣႁႏိၵယ ပေရာပရိယတၱိဥာဏ္- ဣေႁႏၵႏုရင့္ကိုသိေသာဥာဏ္၊
(၇) စ်ာနာဒိ သံကိေလသဥာဏ္- စ်ာန္, ၀ိေမာကၡ, သမာဓိ , သမာပတ္, စသည္တို႔၏ ညစ္ညဴးေၾကာင္းကိုသိေသာဥာဏ္၊
(၈) ပုေဗၺနိ၀ါသဥာဏ္- ေရွးျဖစ္ေဟာင္း ဘ၀ခႏၶာစဥ္ကုိသိေသာဥာဏ္၊
(၉) ဒိဗၺစကၡဳဥာဏ္- နတ္မ်က္စိကဲ့သို႔ အလင္းေရာင္ျခည္ အားေကာင္းေသာ အဘိညာဥ္မ်က္စိဥာဏ္၊
(၁၀) အာသ၀ကၡယဥာဏ္- အရဟတၱမဂ္ဥာဏ္။

ဥာဏ္ ၁၀-ပါးလာ၊ ၀ိပႆနာ၊ ခြဲျဖာေ၀ဖန္သိ။ ။ ၎င္းသ႐ုပ္ကို (၀ိပႆနာဥာဏ္ ၁၀-ပါး)မွာ ႐ႈပါ။

ဥာဏ္ပညာအားနည္းျခင္း၏အေၾကာင္း ၅-ပါး။ ။ စ်ာန္ မဂ္ ဖိုလ္၏ အပိတ္အပင္ အညစ္အေၾကး ဥာဏ္ပညာအားနည္းေၾကာင္းတရား ငါးပါး။
(၁) ကာမစၦႏၵ- ကာမေပၚ၌လိုလားျခင္း၊
(၂) ဗ်ာပါဒ- ျပစ္မွား ဖ်က္ဆီး ၾကမ္းတမ္းျခင္း၊
(၃) ထိန မိဒၶ- ပ်င္းရိ ထိုင္းမႈိင္း ငိုက္ျမည္းျခင္း၊
(၄) ဥဒၶစၥ ကုကၠဳစၥ- စိတ္ထားပ်ံ႕လြင့္ျခင္း, အလို႔လု႔ိရွိျခင္း(ေနာင္တ တဖန္ပူပန္ျခင္း)၊
(၅) ၀ိစိကိစၦာ- ေကာင္းမွန္ေသာအလုပ္၌မယံုသကၤာျဖစ္ျခင္း။

ေဉယ်ဓံတရား ၅-ပါး။ ။ ေဉယ်ဓမၼေခၚ ဘုရားရွင္တို႔သိအပ္ေသာ တရားငါးပါး။
(၁) သခၤါရေခၚ- ပုညာဘိသခၤါရ, အပုညာဘိသခၤါရ, အနဥၨာဘိသခၤါရ လည္း ေဉယ်တစ္ပါး၊
(၂) ၀ိကာရေခၚ- ကာယ၀ိညတ္, ၀စီ၀ိညတ္, ႐ူပႆလဟုတာ, မုဒုတာ, ကမၼညတာတည္းဟူေသာ ၀ိကာရလည္း ေဉယ်တစ္ပါး၊
(၃) လကၡဏာေခၚ-ဥပစယ, သႏၲတိ, ဇရတာ , အနိစၥတာတည္းဟူေသာ လကၡဏာလည္း ေဉယ်တစ္ပါး၊
(၄) နိဗၺာန္ေခၚ- အသခၤတဓာတ္ ျမတ္ေသာတရားလည္း ေဉယ်တစ္ပါး၊
(၅) ပညတ္ေခၚ- ပုဂိၢဳလ္, သတၱ၀ါ, ေတာ, ေတာင္, ေရ, ေျမ, သမုဒၵရာ, စၾက၀ဠာ သတၱပညတ္, နာမပညတ္ ဟူသမွ်လည္း ေဉယ်တစ္ပါး။

ညဥ့္ ၃-ယာမ္။ ။ ညဥ့္၏အခ်ိန္ ၃-ပိုင္းဟူ၏။
(၁) ပုရိမ ယာမ္- ညဥ့္ဦးယာမ္၊ ၆-နာရီမွ ၁၀-နာရီထိ၊
(၂) မဇၩိမ ယာမ္- သန္းေခါင္ယာမ္၊ ၁၀-နာရီမွ ၂-နာရီထိ၊
(၃) ပစၦိမ ယာမ္- မိုးေသာက္ယာမ္၊ ၂-နာရီမွ ၆-နာရီထိ။

ညဥ့္နက္ခံခါ၊ လည္သူမွာ၊ ၆-ျဖာ အျပစ္ရ။ ။ ၎င္းျပႆနာရပ္ကို (အကာလခါ၊ လည္သူမွာ၊ ၆-ျဖာအျပစ္ရ) ဟူေသာပုစၦာ၌ေျဖခဲ့ၿပီ။

ည သတ္ကာရန္၊ ေရးထံုးမွန္၊ ရြတ္ရန္နည္း ၆-ပါး။ ။ ျမန္မာသင္ပုန္းႀကီးက်မ္းလာ ၃၆-ပါးေသာ ဌာနတို႔တြင္ ပါ၀င္သည့္ စာစီစာကံုးနည္း ဥပေဒသ ေ၀ါဟာရ၊
ႏႈတ္ခမ္းဖြင့္၍ရြတ္ရေသာ 'အည္, အည့္, အည္း'၊
ပိတ္၍ ရြတ္ဖတ္ရေသာ 'အဥ္, အဥ့္ , အဥ္း'တို႔ျဖစ္ၾက၏။
ကဗ်ာဆရာတို႔က ကာရန္ငယ္သံ ၆၄-ပါး၌ သြင္းယူၾကသည္။

ညာသံႀကီးမ်ား၊ ၁၈-ပါး၊ ဆိုျငားကဗ်ာအဘယ္နည္း။ ။ ၎င္းသ႐ုပ္ကို (တက္သံ ၁၈-ပါး)၌ ႐ႈပါ။

ညာသံငယ္ေခၚ၊ ကဗ်ာေပၚ၊ ယူေသာ ၁၈-ပါး။ ။ ၎င္းသ႐ုပ္ကို (နိမ့္သံအျပား ၁၈-ပါး)၌ ႐ႈပါ။

ညီလာခံျငား၊ မ်ိဳး ၃-ပါး၊ ျခားနားေရႊနန္းေတာ္။ ။ ျမန္မာဘုရင္မင္းျမတ္တို႔ ၿမိဳ႕ျပျပည္ရြာဆိုင္ရာ တရားဌာနဆိုင္ရာ စစ္ဖက္ဆိုင္ရာ အရာရွိ၀န္တို႔ႏွင့္ ဥပုသ္ေန႔မွတစ္ပါး တစ္ေန႔ ၃-ခါ တိုင္ပင္ေမးျမန္းေဆြးေႏြးျခင္းကို ညီလာခံ ၃-မ်ိဳးဟုေခၚသည္။
(၁) နံနက္ညီလာခံ- ျပည္တြင္းျပည္ပ ႏိုင္ငံေရးရာမ်ားကို နံနက္ ၉-နာရီေလာက္မွာ လက္ဖက္ရည္ေတာ္ေဆာင္၌ ေဆြးေႏြးသည္၊
(၂) ေန႔ညီလာခံ- အေကာက္ေတာ္ခြန္ကိစၥ၊ စစ္ေရးရာမႈကိစၥ၊ အလုပ္႐ံု၊ စက္႐ံု၊ လယ္ယာဆည္ေျမာင္းကိစၥတို႔ကို အထက္ပါအေဆာင္၌ပင္ ညေန ၃-နာရီေလာက္မွာစည္းေ၀းတိုင္ပင္ၾကသည္။၊
(၃) ညဥ့္ညီလာခံ- ညဥ့္ဦးယာမ္တြင္ မွန္နန္းေတာ္ေဆာင္၌ မ်ားေသာအားျဖင့္စည္းေ၀းေလ့ရွိသည္။ ထိုညီလာခံ၌ အရာရွိမ်ားစံုလင္စြာလာရန္မလို၊ အတြင္းေတာ္သား အိပ္ဖန္ေစာင့္မ်ားႏွင့္ သာသနာေတာ္ေရးကိစၥ၊ ရာဇ၀တ္မႈကင္းလြတ္ေရးကိစၥ၊ မိဖုရားႏွင့္ သားေတာ္သမီးေတာ္မ်ားကိစၥတို႔ကို တိုင္ပင္ ေဆြးေႏြးသည္။

No comments:

Post a Comment